Kalite Politikamız
27 Şubat 2025

   Kalite Politikası

Kurum, kalite politikası olarak hastalarına kaliteli ve güvenli sağlık hizmeti vermeyi amaç  edinmiştir. 

Kalite Politikasının amacı, hasta ve çalışan güvenliği ile memnuniyetinin ön planda tutulduğu  bir sağlık hizmeti sağlayabilmek adına fonksiyonları, süreçleri, sistemleri ve sonuçları  sistematik bir biçimde değerlendirmek için izlenecek yolları belirlemektedir. 

Kalite politikası tüm çalışanların ortak sorumluluğudur. Tüm hastane çalışanları, belirlenmiş  olan hasta güvenliği politikaları doğrultusunda bakım vermekten, verilen bakımın kalitesinin  iyileştirilmesi için fırsatları belirlemekten ve kalite iyileştirme çalışmalarında aktif rol  almaktan sorumludur. 

 

   Kurum Kalite Politikasının Amacı

Kurumda uygulanan tüm kalite sistemlerinin uyum içinde (Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite  Standartları, Ulusal ve Uluslararası Standartlar) gerekliliklerini uygulamak ve sürekliliğini takip  etmek  

Kurumun misyonu, vizyonu, değerleri ve stratejileri doğrultusunda, etik değerlerden ödün  vermeden kalite geliştirme ve hasta güvenliği çalışmalarını sürdürmek.

Her düzeyde etkili iletişimi ve multidisipliner çalışmayı desteklemek

Çağdaş tıbbın gerektirdiği modern teknoloji ile kaliteli sağlık hizmeti sunmak 

Ulusal ve uluslararası hasta güvenliğini hedefleri doğrultusunda kaliteli hizmet sunmak 

Halk sağlığını koruyucu ve geliştirici çalışmalara katkıda bulunmak

Hasta, hasta yakınları ve çalışan memnuniyetini sağlamak ve eğitimini arttırmak 

Kalite Yönetim Sistemi şartlarından ödün vermemek, etkinliğini sürekli arttırmak