Kalite Politikası
Kurum, kalite politikası olarak hastalarına kaliteli ve güvenli sağlık hizmeti vermeyi amaç edinmiştir.
Kalite Politikasının amacı, hasta ve çalışan güvenliği ile memnuniyetinin ön planda tutulduğu bir sağlık hizmeti sağlayabilmek adına fonksiyonları, süreçleri, sistemleri ve sonuçları sistematik bir biçimde değerlendirmek için izlenecek yolları belirlemektedir.
Kalite politikası tüm çalışanların ortak sorumluluğudur. Tüm hastane çalışanları, belirlenmiş olan hasta güvenliği politikaları doğrultusunda bakım vermekten, verilen bakımın kalitesinin iyileştirilmesi için fırsatları belirlemekten ve kalite iyileştirme çalışmalarında aktif rol almaktan sorumludur.
Kurum Kalite Politikasının Amacı
Kurumda uygulanan tüm kalite sistemlerinin uyum içinde (Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları, Ulusal ve Uluslararası Standartlar) gerekliliklerini uygulamak ve sürekliliğini takip etmek
Kurumun misyonu, vizyonu, değerleri ve stratejileri doğrultusunda, etik değerlerden ödün vermeden kalite geliştirme ve hasta güvenliği çalışmalarını sürdürmek.
Her düzeyde etkili iletişimi ve multidisipliner çalışmayı desteklemek
Çağdaş tıbbın gerektirdiği modern teknoloji ile kaliteli sağlık hizmeti sunmak
Ulusal ve uluslararası hasta güvenliğini hedefleri doğrultusunda kaliteli hizmet sunmak
Halk sağlığını koruyucu ve geliştirici çalışmalara katkıda bulunmak
Hasta, hasta yakınları ve çalışan memnuniyetini sağlamak ve eğitimini arttırmak
Kalite Yönetim Sistemi şartlarından ödün vermemek, etkinliğini sürekli arttırmak